Warning: Undefined array key "nieuwsbrief" in /customers/8/b/9/madboyracing.be/httpd.www/nieuws.php on line 5
's Morgens
als ik opstond was ik blij, het had niet geregend en het weer zag er goed uit.
Om 9:30 was het tijd om de chrono te rijden. Ik reed met mijn KTM 505, deze was
net voorzien van een nieuw rem en koppelingssysteem van Beringer geleverd
dankzij Bike Design. De moto remde nu super en ook de koppeling was zacht.
In de Chrono haalde ik 11de tijd van de 37 uit mijn reeks.
Ikzelf was niet zo tevreden aangezien mijn beste tijd nu 1:31.935 was en
zaterdag in de training haalde ik 1:28.7.
In de kwart finale zat ik in groep 3, we stonden met 32 aan de start en de
eerste 25 mochten over gaan naar de halve finale. Ik had een goede start, juist
was het beu dat er een piloot voor mij reed die iets trager is maar heel
moeilijk voorbij te steken is. Het is me niet gelukt om deze piloot nog voorbij
te steken en ik ben uiteindelijk 13de geworden. Dus ik was gekwalificeerd.
In de halve finale mogen de eerste 20 overgaan. Ik had een redelijk goede
start maar heb enkele plaatsen verloren doordat er mij iemand voorbij stak in
het onverhard en ik zo bijna de controle over de moto verloor.
De wedstrijd was niet zo lastig, ik had redelijk vrij spel, voor mij reed een
Nationale welke ik kon volgen maar ik was juist niet rap genoegd om hem voorbij
te steken. Uiteindelijk 13de geworden. Dus ik was gekwalificeerd voor de finale
wat op zich al een hele prestatie is.
Juist vooraleer de finale moest gereden worden begon het te regenen. Spijtig
genoeg kwam de baan te nat te liggen om met slicks te rijden dus zette ik aan
met de KTM 450 op regenbanden.
De start was moeilijk, iedereen duwde en er waren er al enkele gevallen. De
wedstrijd was heel lastig ik was de moto niet zo gewoon ik mankeerde het koppel
van de 505. Uiteindelijk ben ik 29ste geworden op 95 piloten die gestart zijn
waartussen dus ook Nationale piloten.
's Morgens
als ik opstond was ik blij, het had niet geregend en het weer zag er goed uit.
Om 9:30 was het tijd om de chrono te rijden. Ik reed met mijn KTM 505, deze was
net voorzien van een nieuw rem en koppelingssysteem van Beringer geleverd
dankzij Bike Design. De moto remde nu super en ook de koppeling was zacht.
In de Chrono haalde ik 11de tijd van de 37 uit mijn reeks.
Ikzelf was niet zo tevreden aangezien mijn beste tijd nu 1:31.935 was en
zaterdag in de training haalde ik 1:28.7.
In de kwart finale zat ik in groep 3, we stonden met 32 aan de start en de
eerste 25 mochten over gaan naar de halve finale. Ik had een goede start, juist
was het beu dat er een piloot voor mij reed die iets trager is maar heel
moeilijk voorbij te steken is. Het is me niet gelukt om deze piloot nog voorbij
te steken en ik ben uiteindelijk 13de geworden. Dus ik was gekwalificeerd.
In de halve finale mogen de eerste 20 overgaan. Ik had een redelijk goede
start maar heb enkele plaatsen verloren doordat er mij iemand voorbij stak in
het onverhard en ik zo bijna de controle over de moto verloor.
De wedstrijd was niet zo lastig, ik had redelijk vrij spel, voor mij reed een
Nationale welke ik kon volgen maar ik was juist niet rap genoegd om hem voorbij
te steken. Uiteindelijk 13de geworden. Dus ik was gekwalificeerd voor de finale
wat op zich al een hele prestatie is.
Juist vooraleer de finale moest gereden worden begon het te regenen. Spijtig
genoeg kwam de baan te nat te liggen om met slicks te rijden dus zette ik aan
met de KTM 450 op regenbanden.
De start was moeilijk, iedereen duwde en er waren er al enkele gevallen. De
wedstrijd was heel lastig ik was de moto niet zo gewoon ik mankeerde het koppel
van de 505. Uiteindelijk ben ik 29ste geworden op 95 piloten die gestart zijn
waartussen dus ook Nationale piloten.